mom game

It’s about that time. Time to post SOMETHING…anything! haha.

No, seriously. I’ve been working on making changes and perfecting my blog anytime I get a chance!

Like I said before this is my newest baby. So, I’ve been taking this very seriously.

Just like all my babes I try to make sure this page is as cute as it can be! 🙂

Plus, I can control what this looks like.  I can’t always tell my 3 and 7 year old what to wear.

(Well…I try not to anyway) 🙂 🙂

I’ve been thinking a lot about pregnancy lately.

There are so many moms to be around me and on social media and I LOVE it!

Yes, yes I know I have three beautiful babies and I am so lucky to have healthy children.

But there is always that little twinge in me missing pregnancy.

pregnancy 2

pregnant 1

Pregnancy and I have a love/hate relationship.

I am one of the lucky ones.

I have pretty easy pregnancies, so I can’t complain.

Yes, I get the morning sickness or all day sickness.

But it is usually gone by the second trimester.

pregnant3

(*adorable headbands are from http://www.gardenofarden.etsy.com)

I know during my last pregnancy with Rowan I said THIS IS MY LAST TIME EVER!!!

Lol… I was miserable in the first trimester.  I hated being sick.

It was so hard trying to take care of Mady and Jaxson while wanting to vomit all.the.time.

But then after that was over and here I am now with this beautiful 9 month old, I miss it.

I’m one of those crazy moms. I like having babies and I like being pregnant.

And that’s OK.

pregnant4

It’s a beautiful thing. I love how much I love them, and I love the chaos that comes with it.

Obviously, there are the days where I’m like what am I doing!?

But then they do something cute and Jaxons will say “You’re the best mommy ever”

and then I think- Oh yeah! I got this!

I understand there are some people literally rolling their eyes, lol.

I get it…it’s OK.  This is our life and we are living it just the way we imagined and I couldn’t be happier.

I always wanted a big family. I like feeling the closeness and envisioning our Sunday family dinners when Greg and I are little old people, and that excites me!

So, in honor of Mother’s Day coming soon cheers to all of you!

All the mom’s that have one baby OR ten babies!

This is your life! You have the control, so get your mom-on & embrace it!

We’re all in it and we are going to win it!

#happymothersday 🙂

P.s- Enjoy this picture below. The classic maternity picture when I was 18 and didn’t know anything about life and what was to become of my mom-ness. Gotta love the wrinkled studio background and Nike’s I’m rockin! hahah!

pregnant5

Previous Post Next Post

You Might Also Like

No Comments

Leave a Reply

%d bloggers like this: